27.07.2012

Przepraszam dawno mnie nie było ... spałam xD

Zacznę od tego, że wiele się dzieje... I wiem, że nikt nie czyta tego bloga... Może dlatego, że jak napisałam 7 wpisów.. z czego 2 to przywitanie a jeden jest koleżanki.. i są tylko o książkach.. wow kawałek jest o moim kocie xDD to myślałam, że tłumy będą tu zaglądam. Właśnie o godzinie 03:03 o której o dziwo w moim domu nie śmierdzi siarką xD dotarło do mnie, że nie musi tego bloga przeglądać 100 osób... mogę pisać dla 3 albo 4... to mi nie przeszkadza :)

Tak wiem... trochę chaos... przepraszam.. ^^
Może wytłumaczę powód dla którego tak długo mnie nie było.
Po 1 to małe załamanie.. wiecie strata chłopaka
Po 2 odnawianie kontaktów ze WSZYSTKIMI starymi znajomymi
Po 3 konwenty cosplaye troche tego jest ^^
Po 3,5 szyje cosplay sama więc tak trochę ^^
Po 4 miałam urodziny i miałam impreze... co prawda to był tylko jeden dzień, ale musiałam się do tego psychicznie przygotować!! xDD

A tak poza tym, to też jakoś nie bardzo chciało mi się pisać. Ale obiecuje się poprawić! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Może znaczne od tego po co ten blog został stworzony...
Od razu mówię, że nie wiem co wcześniej pisałam ... mam lenia więc nie sprawdzę najwyżej będę się powtarzać ^^

Mogę się pochwalić, że nie mogę przeczytać 3 części zmierzchu... za to czytam wszystko inne ^^ Od ,,Upadłych'' ( od taty dostałam drugą część ,,Udręka'' na urodziny ^^) przez ,,Pamiętnik Cathy'' (moja koleżanka ma taki nick xD) po Biblie.. xDD tak... chociaż jestem nie wierząca staram się to przeczytać.. Chce to zrozumieć ... może coś mnie natchnie... wiecie.. ^^

Przeczytałam Uprowadzoną.. ale chyba to pisałam... polecam na prawdę super książka ^^

<Odwraca sie patrząc co jeszcze ma na półce ^^>

Ach... no i oczywiście jestem mangowcem więc jak mogła bym nie wspomnieć o ,,Alicji w krainie serc''. Jeśli ktoś lubi typowe haremówki (czyt. Jedna dziewczyna z 10 chłopaków i wszyscy ubiegają na inny sposób o jej względy albo chociaż 10 minut uwagi ^^) Powiem, że wiele osób obawia się tego typu książek czy mang. Moim zdaniem one są zabawne.. bo czy nie śmiesznym ( i uciążliwym) by było, gdyby w prawdziwym życiu latało za wami 10-oro chłopaków czy dziewczyn i chciało by się z wami spotkać? Dodając, że jeden jest szefem mafii drugi na wpół kotem masochistą, trzeci ciachem-ofiara losu no i wszyscy  próbują się nawzajem zabić... Walczą o Ciebie ^^ (Powinnam pisać artykuły w gazetach ^^)

Jutro... dzisiaj xD... nie.. dzisiaj nie... w Niedziele? ... tak w Niedziele z koleżanką moją bliską Anią opisze jakąś książkę. To może być ciekawe... Hahaha xD Już to widzę... Serdecznie zapraszam jeśli ktoś dotrwał do tego miejsca ^^ O ile ktoś to przeczytał... DAJCIE JAKIŚ ZNAK! xD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mam ochotę napisać coś o sobie...
W sensie o tym co się zdarzyło w między czasie. ^^

Był konwent.. i było fajnie.. i poznałam Boga... xD i uciekłam na noc do koleżanki.. xDD lubię moją mamusię xD wtedy poznałam Jezusa... tak wiem.. wyborne imiona xD

Wrzucę może jakieś zdjęcia ciekawe... xDD

To są moje małe odwały z Bogiem.. jechał na mnie samochód ^^

Siedzę na stole od PingPonga jakby ktoś nie widział xD

Jedno z moich ulubieńszych ^^

DANCE! 

Tego chyba nie muszę opisywać ;] 



A potem zleciało się prawie całe podwórko ludzi do zdjęcia xDD

ŚWIR NA SCENIE!! 

Miało być małe zdjątko.. xD

Rozbiory Polski czyli mnie prowadzony przez Niemcy i Rosje ^^

.. O.o kto to tu dodał!? XD

Od lewej to mój brat Len tylko w innych włosach.. xDD
Potem stoję sobie ja
A po prawej stroi Misa...
Ciel, Rin i Misa... bardzo gut xD

Nogi moje i mojego braciszka z cosplayu Rin i Lena Kagamine :)

Tak... byłam ruda xD 

UltraStar wersja uboga xDD 

Oto moje życie tak w skrócie przez cały ten okres kiedy mnie tutaj nie było. Wiele się zmieniło. I ostrzegam moje notki nie będą tylko i wyłącznie o książkach i problemach życiowych, o których chyba nawet ani razu nie napisałam ^^"..... Właśnie.. jeśli mowa już o problemach życiowych jeden właśnie do mnie pisze.. Ma na imię Tomek i wiele razy mnie olewał i wyzywał, a teraz już nawet wmawianie mu, że jestem lesbą 100% nie przeszkadza w przymilaniu się... -.-''

Tak.. jest 03:37 a ja nie śpię dlatego, że nie mogę spać... wczoraj łaziłam na czworaka pod stołem i przywaliłam plecami w owy mebel... Taaa... na krześle tez się nie mogę oprzeć.. xD

Tak oto był mój mini spamik na temat wszystkiego i niczego ^^
Na koniec wrzucę piosenkę nowo poznanego przeze mnie Vocaloida i jego odbicia lustrzanego potocznie nazywanego siostrą.. którzy są nowszą wersją tego co robię ja z koleżanką... czyli
Rin i Len Kagamine zastąpieni zostali Rei i Rui Kagene ^^
Może zastąpieni to złe słowo... ale wiecie o co chodzi... prawda? ^^

A dla porównania ich głosów :

http://www.youtube.com/watch?v=kbnRS6Qupwc  wersja Kagne
http://www.youtube.com/watch?v=bJEhf1PjU5I wersja Kagamine.

Jeśli ktoś nie zdzierży tego to spokojnie... Nie wiele osób lubi słuchać tego wycia.. ja to wręcz kocham xDD

A na koniec końca ^^

Tomek Grubas^^
możesz spac ze mna
03:38


Arika

lecę pędzę... -.-''
03:38
kiedy do ciebie dotrze ze wolała bym spać z kimś swojej płci


Tomek Grubas^^

ja mowie o snie nie o tym ...
03:39


Arika

jeśli myślisz, że myśle o seksie z tobą i w ogóle, że słowo spać oznacza dla mnie seks to na prawdę sorki ale wychodzę
03:42
tak.. nawet dosłownie spać wolę z dziewczynami


Tomek Grubas^^

ok zw

Tak to się robi ^^ Hahaha xDD Trochę mi go szkoda ale cóż... nie mogę pozwolić sobie na to, żeby znowu zniszczył mi życie ^^

Dobranoc i pozdrawiam wszystkich którzy dotarli do końca.. i tych co nie dotarli to też pozdrawiam ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz