10.06.2012

Za mało pieniędzy i czasu !

Robię tyle rzeczy na raz, że zaraz przepale sobie mózg xD Malowanie paznokci, nauka tekstu na zakończenie szkoły, pisanie bloga +  jeszcze muszę obrobić zdjęcia kota ^^
Jakiś dziwny ten dzisiejszy dzień ^^
Ale jest fajnie^^

Poznałam kilka fajnych osób dzisiaj na photoblogu, a oto jedna z nich :

http://www.photoblog.pl/lovatox3/125100023/

Skromnie miło i przytulnie. Czyli tak jak trzeba! :)


Na photoblogu można podejrzeć dobór ubrań, pozy do zdjęć, a nawet przerabiając swoje własne fotki można sugerować się na tych podanych u Lovatox3 :) (sama pewnie nie raz skorzystam ;p )

Atmosfera na blogu jest cudowna! Można rzec ,,żyć nie umierać'' ^^

Serdecznie zapraszam! Oraz oczywiście pozdrawiam :)


Jak pewnie zauważyliście bloga prowadzę z koleżanką ^^
Kat, mangowiec tak jak ja. Rasa wymierająca powoli ^^
Myślę nad tym czy jeszcze nie zaprosić mojej przyjaciółki z Poznania,
Ma podobny gust do mnie. Co innego jeśli chodzi o ubiór xD ^^
Nadal nie widzę różnicy między kolorem łososiowym a jasnym różem xD
Ciekawe rozmowy by tu wychodziły ;p

Dzisiaj nie mam siły na pisanie notek, więc postanowiłam, że wstawię kilka zdjęć mojej kotki Nali... może wstawię coś swojego ^^ Zobaczymy :)

///Jakieś półtorej h później xD///

Nadal przerabiam zdjęcia paznokcie pomalowane... kot nakarmiony... na prawdę, czy ja jestem jakaś dziwna bo karmie kota łyżką? XDD

  A oto kilka zdjęć mojej kotki :)






Słodziak xD
Jak śpi i mordki nie piłuje xD



Tak, a to ja xD
Jakiś czas temu.
Obecnie mój były
wtedy jeszcze mój ^^
 robił mi sesje zdjęciową.

Z tyłu widać to co dzieje się na mojej ścianie,
pod piętrowym łóżkiem na którym śpię
^^


Ach, wspomnienia.
Trochę jeszcze boli, ale już zaczyna mi przechodzić.
Teraz już mi włosy podrosły...i to ho ho xD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To by było chyba na tyle... 

Ale nie!
Mam nowinki nie z tej ziemi xD
Byłam ostatnio w empiku i jeszcze można dostać pierwszą część ,,Szeptem'', o której ostatnio pisałam,
a dzisiaj na allegro dzięki mojemu tatusiowi kupiłam
wszystkie 4 części Zmierzchu
za 64 zł + przesyłka.

Książki w stanie dobrym, jak wiadomo, książka niszczy się bardzo szybko. 
Ale jednak książka z empiku kosztuje 39 zł... więc.
Nie oszukujmy się

Opłaca się kupować książki na allegro! :)
Jeszcze będę chciała kupić ,,Zmierzch i historia''
Bardzo mnie to ciekawi szczerze mówiąc ^^
Do tego jeszcze wszystkie części ,,Upadli''
Moja przyjaciółka(ta w/w ^^) czytała powiedziała, że jak dla mnie będzie jak najbardziej.
Myślałam jeszcze o ,,Klątwa Tygrysa''
 
http://kanapowicz.blogspot.com/2012/06/colleen-houck-klatwa-tygrysa.html
Polecam!
:)

Sporo jest książek na tym świecie.
A tak mało pieniędzy i czasu T_T


Czas zakończyć tą notkę. Jutro rano trzeba wstać, SZKOŁA wzywa ^^

さようなら :)
Sayonara :)
Dobranoc  :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz