6.06.2012

Witajcie! ^^


Cześć wszystkim :)
 
Jestem Arika, a to mój blog na którym będę pisała recenzje książek i będę opisywać Anime warte obejrzenie i Mangi warte przeczytania. Ten blog jest stworzony dla tych starszych jak i młodszych. 

Warto też dodać, że będę tu opisywała codziennie sytuacje które mogą spotkać każdego. Jak już mówiłam. Chciała bym żeby ten blog był dla wszystkich. A problemy... cóż, ma je każdy :) 


Może krótko się przedstawię. 

Moje prawdziwe imię to Wiktoria, bardzo je sobie cenie :) Jestem Warszawskim mangowcem, molem książkowym(i nie chodzi tu o naukę ^^), a na co dzień staram się byćniezwykłym człowiekiem. Trochę przeżyłam, jak każdy mam humorki. Jestem najnormalniejszym człowiekiem tylko odrobinę się wyróżniającym.

Moje hobby nie trudno sie domyślić to manga i anime, muzyka, fotografia i czytanie. 

Nie mam rodzeństwa... ale mam kotkę Nale ^^ na cześć żony Simby. 

To by było na tyle jeśli chodzi o wprowadzenie do mojego osobistego świata :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz